ПОЛИТИКА НА НЕВЗЕТИ ПРАТКИ
В последните месеци забелязваме увеличен брой поръчки, които не се взимат от куриера и автоматично се връщат обратно към нас. Тези пратки създават реални разходи – за транспорт, опаковане, време и ресурси. Те вредят на нормалната работа на онлайн магазина и влияят негативно както върху цените, така и върху обслужването на коректните клиенти.
Непотърсената пратка не е „безплатна грешка“ – това е загуба, която някой трябва да поеме. В случая – ние.
Затова въвеждаме следната политика:
Всеки клиент, който не вземе своята поръчка в указания срок и тя бъде върната обратно към нас, ще бъде отбелязан в нашата система.
При следваща поръчка ще се изисква пълно предварително плащане с дебитна или кредитна карта, преди пратката да бъде изпратена, като няма да бъдат начислявани допълнителни такси за предходната пратка.
При повторни случаи на невзети пратки си запазваме правото да откажем обслужване на съответния клиент.
❓ Пропуснах да взема пратката навреме, но искам да поръчам отново. Какво да направя?
Ако пратката е върната при нас и нямаме друга информация от вас, следващата поръчка ще може да бъде изпълнена само с предварително плащане. Можете да направите нова поръчка директно през сайта, като изберете плащане с дебитна/кредитна карта.
❓ Мога ли да възстановя доверието си като клиент?
Да. Ако след невзета пратка направите поне една или повече последващи поръчки с авансово плащане и ги получите коректно, профилът ви може да бъде върнат към стандартни условия за доставка. Това става след индивидуална преценка от страна на онлайн магазина.
❓ Какво да направя, ако съм имал реален проблем (болест, пътуване, объркан адрес и т.н.)?
Ако имате желание да вземете своята пратка, но срокът за доставка наближава своя край, винаги имате опцията да увеличите периода с още една седмица, което може да сторите чрез линка, намираш се в имейла на куриера. При основателна причина да не сте взели пратката, молим да ни пишете на support@dressiada.bg, да ни се обадите на +359 87 778 9993 или да използвате каналите в социалните мрежи.
Допълнителна информация
Магазин Dressiada работи с куриерска фирма Speedy. Правейки своята поръчка в магазина, всеки клиент бива информиран подробно за нея на посочения от Вас имейл до няколко минути. Когато тя бъде изпратена към Вас, получате от куриера нов имейл в предходния ден или сутрин в деня на доставка, и в допълнение към това и съобщение във Viber. Ако пратката е до офис или автомат, тя е на разположение там до 8-мия ден включително. Ако пратката е до адрес по избор, бивате уведомени за часа на доставката по имейл, във Viber и с телефонно обаждане от куриера.
Тази мярка има за цел да защити работата на магазина и интереса на всички лоялни и коректни клиенти. Благодарим за разбирането.